FAQ
Często zadawane pytania
1Czy udzielamy porad za pośrednictwem Internetu?
Tak. Udzielamy wsparcia poprzez Internet, czy telefonicznie. Staramy się zawsze dopasować do Twoich oczekiwań i możliwości.
2W jakich godzinach pracujemy?
Pracujemy przez cały tydzień w godzinach 9.00 – 19.00. W wyjątkowych sytuacjach, po wcześniejszym uzgodnieniu możemy ustalić spotkanie w innych godzinach. Na zapytania drogą elektroniczną odpowiadamy najczęściej w przeciągu 10-20 minut.
3Jakie są opłaty?
Stawki uzgadniamy indywidualnie w zależności od danego przypadku, nakładu pracy oraz czasu jaki potrzebujemy na przygotowanie audytu. Klient zawsze jest informowany o opłacie za nasze usługi przed ich rozpoczęciem.
4Jak wygląda współpraca z nami?
Zawsze podchodzimy do Klientów indywidualnie i staramy się zapewnić im należytą opiekę. Dlatego też zanim zaczniemy współpracę analizujemy wstępnie dany projekt i informujemy co możemy zrobić i co jest warte poprawy. Nie pobieramy opłat za wstępne rozpatrzenie danego przypadku, ponieważ zależy nam na uczciwym podejściu do naszych klientów.
5Ile trwa audyt?
Zwykle audyt trwa od jednego do kilku dni. Długość jego trwania jest mocno uzależniony od wielkości i zakresu prac. Zawsze wstępnie informujemy Klienta ile może trwać dana usługa i co zawiera.